pátek 23. července 2010

Rune-keeper: Milý ježíšku

Jak tak s kinshipem chodíme nejtěžší současný raid Barad Guldur (BG), mám zase motivaci doplnit si vybavení.

Jde samozřejmě nejvíc o šperky, kterých je ve hře neuvěřitelná nabídka. Co by se mi tedy líbilo, milý ježíšku?

Wrist:
Tady je asi jasno: nejlepší náramek, který jsem zatím našel, je Manadhechor, který padá z Mistressky v DN

Pocket:
Neméně jasná volba: Treasury Stone, který se občas najde u Watchera.

Finger:
Tady je situace složitější, variant je hodně, ale asi bych se přiklonil k:
Manadhgoru z Watchera a Miringoru od trollů v DN.

Ear:
Tady asi vyhrává Curuloch od posledního bosse v Halls of Crafting. A druhou krásnou náušnici Rollos z Hall of Mirrors už mám.

No a nakonec ještě plášť. Tady mám trochu dluh.
 
Cloak:
Asi se nenajde lepší, než ten, který se dá vyrvat z tlam vrků ve Warg Pens: Saelchol

Tak a teď už jen všechno sehnat :-)

Žádné komentáře: