středa 26. listopadu 2008

Mines of Moria v ČR tento týden nebude. A SE nebude asi vůbec

Tak to vypadá s tím datem vydání fakt bledě.

V diskusi Codemasters polští hráči píší, že tamní distributor Licomp Empik Multimedia (ano, mea culpa, v Polsku hru nedistribuuje CD Projekt, ale LEM) zatím ani netuší, kdy by hra mohla dorazit.

Datum vydání nenajdete ani na polském portálu gram.pl (který provozuje polský CD PRojekt). No a pokud hra ještě není v Polsku, kde má CD Projekt centrálu, tak s největší pravděpodobností do Česka do konce týdne nedorazí. Je mi líto :-(

Ve vydavatelském plánu CD Projektu se už hra zázračně objevila - s datem vydání na 4. prosince. No, uvidíme, slibů už bylo.. Na Xzone každopádně datum vydání upravili taky na 4. - 5.12.

Aby toho nebylo málo, šíří se informace, že v ČR rozhodně nebude k dispozici speciální edice (SE). Viz. vyjádření jiného internetového shopu:
Dobry den,

omlouvame se, ale bohuzel nam dnes distributor oznamil, ze Vami objednane zbozi The Lord of the Rings Online: Mines of Moria (Speciální edice) prestal nabizet. Je nam velice lito, ale musime Vasi objednavku zrusit. Tesime se na dalsi spolupraci.

S pozdravem
Ivan Klemperer
No, tím pro mě osobně padá poslední důvod, proč si krabicovou verzi MoM kupovat :-(

Díky za ohlasy a informace v diskusi. Jak napsala - zřejmě dobře informovaná - Tlamiczka, český CD Projekt na LOTRO nekašle, ale "prostě je tam aktuálně příliš málo lidí a obrat k lepšímu bude až v prosinci."

No, na krátkou zprávu na webu by si ale čas najít mohli, řekl bych...

Tak by mě zajímalo, kolik hráčů už zrušilo předobjednávku a radši hru koupili online.

Prokazatelně vím minimálně o jednom - o sobě. Hned 18. listopadu jsem si Morii koupil a stáhl od Codemasters.

Podle ohlasu v diskusních fórech jsem nebyl sám. A jak mi na všetečný dotaz odpověděl Jiří Schovanec z Xzones, jen v tomto internetovém obchodě museli snížit objednávku od distributora o polovinu...

Co dodat? Třeba že v naší guildě (Fatality na serveru Laurelin) máme Morii asi jen tři? Nebo že jsem byl prvně v Eregionu? A že se hra po datadisku poměrně dost seká?

Tak zase příště :-)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

zajimavy clanek :) jako jestli v CR nebude specialni edice, tak me pekne nastvou! Uz sem fakt cekal ze mi to v patek nebo v pondeli dojde domu a jak to tak ctu tak newim :( rozhodne si pockam na naky oficialni vyjadreni k tem SE, ve hre me stejne nic neutece