Tento čtvrtek se podle stejného zdroje můžeme každopádně těšit na několikahodinový výpadek související s údržbou serverů.
Jak jsem se tak prokousával seznamem oprav, přišly mi z mého pohledu trpasličího championa na 52. levlu nejzajímavější asi následující:
- při překutí (reforge) legendárních předmětů můžeme líp ovlivnit, jak se změní jejich legacies: na levelu 10, 30 a 50 si můžeme vybrat ze dvou legacy a na levelech 20, 40 a 60 můžeme vybrat, která legacy se má upgradovat
- i hráči, kteří si nepořídili datadisk MoM, mohou splnit úvodní questy nutné ke vstupu do crafting guildy
- champion se nedočká žádných oprav (asi je prostě perfektní ;-))
- v příběhové instanci The Fall of Moria opravena chyba, kdy NPC přestaly v tom nejlepším reagovat, na což šlo reagovat jedině sebevraždou a frustrujícím opakováním instance. A pokud instanci nedokončíte, nabídne vám ji Rathwald znovu
- opravena chyba, při které se postavy zasekávají v pozici T - s upaženýma rukama - párkrát se mi to taky stalo, můj trpaslík pak vypadal jako cvičenec na spartakiádě :-)
- obráceny trosky můstku v Khazad Dum tak, že se teď delší kus nachází na východní straně a kratší na západní. "Může se stát, že lidé, kteří se odlogovali ze hry právě na můstku, se při novém nalogování ocitnou ve vzduchu a propadnou se do hlubin. To by je mělo naučit, aby se neodlogovávali na vratkých můstcích," píše se v komentáři Codemasters :-)
Žádné komentáře:
Okomentovat